bezig met laden...

Nieuwsarchief

Good Work verzorgt spelerspresentatie

Good Work verzorgt spelerspresentatie

29/07/2014

Good Work Personnel Development is vanaf komend seizoen sponsor bij NAC Breda. Eigenaren Dennis van Heerden en Jehury van Deursen tekenden vorige week het contract in het Rat Verlegh Stadion, in het bijzijn van Commercieel Manager Eric Matijsen van NAC Breda.

Good Work, dat vooral in Zuid-West Nederland actief is, verzorgd advies, training en coachingstrajecten gericht op het verhogen van organisatie-, team en leidersschapprestaties. Ze maken hierbij gebruik van unieke locaties door heel Nederland. Naast het feit dat ze aansluiten bij de businessclub van NAC Breda, wordt ook het Rat Verlegh Stadion één van deze locaties. Hierbij staat de Stadion Teamshaping centraal. Het stadion volgt daarmee bijvoorbeeld Stadion De Vliert in Den Bosch en het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade als onderdeel van het netwerk van Good Work. De NAC Stadion Teamshaping is met ingang van het nieuwe seizoen te boeken. 

Voor eigenaar Dennis van Heerden is het extra bijzonder dat hij met zijn bedrijf zo samen kan werken met NAC. "Ik kom al sinds mijn zevende levensjaar bij NAC dankzij mijn vader. Toen ik in dienst ging kon ik een paar jaar niet komen, maar daarna begon het weer te kriebelen. De laatste jaren heb ik daarom een seizoenkaart op F7. Het Avondje NAC blijft voor mij persoonlijk iets voor mij en mijn vader, maar het is mooi dat we op deze manier Good Work exposure en zichtbaarheid kunnen geven. Het is dan ook speciaal dat mijn vader bij dit mooie moment aanwezig is. Met hem is de voorliefde voor deze club begonnen. Door te sparren met NAC hebben we naast ons sponsorship een aantal unieke activiteiten kunnen ontplooien. Er wordt door de club meegedacht over welke kansen je hebt of gaat krijgen. Dat is voor elk midden- en kleinbedrijf zeer waardevol." 

Een voorbeeld van van zo'n activiteit is de businessclubactiviteit die Good Work, in samenwerking met de commerciële afdeling van NAC Breda gaat organiseren op 3 november. Op het moment zijn de mannen echter druk met de voorbereidingen op de Open Dag van aanstaande zondag. De spelers worden tijdens deze dag op een exclusieve manier gepresenteerd in het stadion. Daarnaast organiseren ze een leuke activiteit voor alle kinderen die aanwezig zijn. 

Commercieel manager Eric Matijsen is blij met deze unieke samenwerking. "Je merkt dat er veel (potentiële) sponsoren op de tribunes in het stadion zitten. Er zijn ook supporters die ons tips geven over bedrijven. Dat maakt NAC uniek. Het is mooi om te zien dat veel bedrijven naast het behouden van hun stoelen op de Eretribune, de B-Side of Vak G ook seats nemen op de businesstribune. Zij zien de meerwaarde van de zakelijke kant, maar zorgen er ook voor dat het Avondje NAC behouden blijft."

 
Wij komen uit in de: