bezig met laden...

Nieuwsarchief

Stoere samenwerking NAC en UMBRO

Stoere samenwerking NAC en UMBRO

03/08/2014

Wie vanaf de A16 richting de binnenstad van Breda rijdt, kan het niet ontgaan. UMBRO is de nieuwe shirtsponsor van NAC Breda. Een groot geveldoek aan het Rat Verlegh Stadion van 40 meter breed en 7 meter hoog schreeuwt het van de daken.

De van origine Engelse kledingsponsor heeft zich sinds 1 juli officieel voor drie seizoenen verbonden aan De Parel van het Zuiden. Het contract werd afgelopen mei door beide partijen getekend. Paul Haverlag van UMBRO is daar bijzonder trots op: "Wij zijn blij met het partnership met NAC Breda. NAC is een mooie club en staat bol van cultuur en traditie. De associatie met het 90-jarige erfgoed van ons kledingmerk is erg sterk."

De veranderingen zijn voor supporters en technische staf meteen zichtbaar. Door toedoen van het stijlvolle kledingmerk is er aan de Stadionstraat in Breda een compleet nieuwe NAC Fanshop ingericht. In de winkel vinden bezoekers de nieuwste merchandise en goodies met het trotse logo van de Parel van het Zuiden. Hieronder ook het stoere camouflageshirt waarmee NAC in de oefencampagne al veelvuldig de blits maakte. Wie het geel-zwart een warm hart toedraagt, moet zeker een kijkje komen bij de winkel aan de Stadionstraat.

UMBRO is vastberaden de harten van de NAC-fans te veroveren. De spelers trapten na de officiële spelerspresentatie allemaal een speciale UMBRO-bal in het publiek om het supporters nog verder op te zwepen richting de seizoensopener. De partner doet daar deze week nog een schepje bovenop. Met een speciale prijsvraag maken de supporters kans op een reis voor twee personen naar het hoofdkantoor van UMBRO in Manchester. Meer informatie vind je vanaf woensdag op de site.

Algemeen Directeur Justin Goetzee is trots op de samenwerking met UMBRO: "UMBRO is een prachtig merk met veel ambitie en zij zijn erg begaan met NAC. Zij laten zien dat de slogan 'Heart and Soul of football' zeker voor hen opgaat. Net als de supporters van onze volksclub betaamt, geven zij ziel en zaligheid om een topproduct weg te zetten."

 
Wij komen uit in de: