bezig met laden...

Nieuwsarchief

Van Dijk manager KTO, commercie en communicatie

Van Dijk manager KTO, commercie en communicatie

21/08/2014

Jan-Willem van Dijk gaat zijn onbezoldigde functie bij NAC Breda uitbreiden en draagt voortaan de titel Manager Klanttevredenheid, Commercie en Communicatie. Vanuit deze functie stuurt hij drie afdelingen aan om het effect van zijn commerciële plannen te maximaliseren.

Van Dijk werd medio mei binnengehaald met als doel de commerciële mogelijkheden en de verdiencapaciteit van zijn favoriete voetbalclub te verhogen. Eén van zijn eerste acties was 'NAC zoekt 1.000 nieuwe strijders', waarmee de voetbalclub 756 nieuwe seizoenkaarthouders, € 65.000 omzet en 250 nieuwe betalende Kidzclubleden realiseerde.

Van Dijk: "De actie was weliswaar succesvol, maar we merkten tijdens de uitvoering ervan wel dat de organisatie efficiënter moest worden ingericht om het effect ervan te maximaliseren. Ik heb de afgelopen maanden veel positieve energie gekregen van het samenwerken met deze drie afdelingen en kijk er naar uit om samen met het hele team successen te boeken."

De grootaandeelhouder van Into Telecom verkocht 1 april jongstleden zijn belang in de zakelijke telecompartner, onder meer omdat de directie van NAC er positief tegenover stond om zijn kennis van commercie ten faveure van NAC aan te wenden. Van Dijk heeft er nooit een geheim van gemaakt dat dit voor hem een ultieme wens was.

Van Dijk doet de komende weken meer uit de doeken over zijn vervolgplannen, die van NAC weer een sterke en gezonde speler in de Eredivisie moeten maken.

 
Wij komen uit in de: