CM en NAC draaien de rollen om


	

Normaal gesproken zitten de werknemers en relaties van CM op de tribune van het Rat Verlegh Stadion om de spelers van NAC aan het werk te zien. Woensdag draaiden de hoofdsponsor en voetbalclub de rollen eenmalig om. De selectie was namelijk te gast op het kantoor van CM voor een kijkje achter de schermen.

Na de ochtendtraining schoven de spelers dit keer niet aan voor een lunch in Zundert, maar stapten ze in de auto naar Breda. CM had namelijk een heerlijke lunch verzorgd voor de spelers. Daar werden ze welkom geheten door CEO Jeroen van Glabbeek, Managing Director Gilbert Gooijers en Market Manager Sports René Kaijim van CM. Van Glabbeek nam de spelers in een korte presentatie mee in wat het bedrijf precies allemaal doet, waaronder de vele acties die het bedrijf samen met NAC de afgelopen jaren uitrolde.

Na zijn intro mochten de spelers zelf in actie komen. Via een online tool nam Kaijim bij de mannen een NAC-quiz af. Bodi Brusselers toonde zich in 10 vragen de grootste NAC-kenner van de selectie. Naast de eeuwige roem kreeg hij ook nog een klein presentje. Hierna volgde een rondleiding door het kantoor, met speciale aandacht voor de 'control room' van het bedrijf. Vanuit die ruimte houdt CM 24 uur per dag al het SMS- en belverkeer in de gaten over de gehele wereld.

Kaijim vond het leuk dat de spelers van NAC een kijkje kwamen nemen in de keuken van de hoofdsponsor. "Normaal gesproken bekijken wij de verrichtingen van de NAC-spelers, maar nu was het een keer omgedraaid. We vonden het leuk om te laten zien wat wij als hoofdsponsor precies doen. Iedere dag dragen ze ons logo op hun borst, maar nu weten ze het waar het voor staat."

Fabian Sporkslede, zelf ondernemer naast zijn voetbalcarrière: "Het was echt heel leuk om erachter te komen wat onze hoofdsponsor precies doet. Het is nog niet zo'n heel oud bedrijf, maar in de 17 jaar dat ze bestaan hebben ze een hele mooie groei doorgemaakt. Ik ging direct zoeken naar hoe wij CM zouden kunnen gebruiken met mijn eigen bedrijf. Wat me het meest is bijgebleven is dat ze erg innovatief zijn, met veel nieuwe ideeën. Dat maakt je speciaal als bedrijf."

Nieuwsbrief Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en mis geen updates!