Kasparov op de borst


	

Vrijdag is het zover: dan speelt NAC eenmalig met een ander logo op de borst, namelijk dat van NAC-sponsor Kasparov. De intermediair in financials won afgelopen december de actie van hoofdsponsor CM Payments en daarom prijkt aankomende vrijdag eenmalig het logo van een ander bedrijf op het geel-zwarte shirt.

Om de actie van 3FM Serious Request te ondersteunen, bedacht CM Payments een ludieke actie: het bedrijf veilde voor het hoofdsponsorschap voor één dag. De opbrengsten van de actie gingen naar het goede doel van Serious Request, waarvan het Glazen Huis in december een week lang op de Grote Markt stond. Kasparov, al sinds lange tijd sponsor bij NAC, bood uiteindelijk het meeste: €17.000. Vier spelers van NAC mochten het Glazen Huis in om de cheque met het bedrag aan de DJ's te overhandigen.

Voor Kasparov wordt vrijdag dus een speciale dag. De warming-up voor dit unieke Avondje NAC begint voor de winnaar op vrijdag al om 17:00 uur bij CM Payments met een borrel, voordat de gang naar het Rat Verlegh Stadion wordt ingezet. Daar nemen ze plaats in de skybox van de hoofdsponsor. Vanaf die plek zien ze de spelers van NAC die avond acteren met hun bedrijfslogo op de borst. Achteraf mag de hoofdsponsor voor één dag de shirts uiteraard houden.

NAC wenst Kasparov alvast veel plezier vrijdag! Benieuwd naar de shirts die de spelers van NAC vrijdag aanhebben? Je ziet een voorbeeld hieronder.

Nieuwsbrief Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en mis geen updates!