Sponsor uitgelicht: SIS Leisure Group


	

Hij is er weer: een nieuwe Sponsor Uitgelicht! In de serie ‘Sponsor Uitgelicht’ interviewen we één van onze sponsoren om aan de man te brengen wat zij nu écht doen en hoe het is om sponsor te zijn van de Parel van het Zuiden. Deze week in de schijnwerpers: SIS Leisure Group.

Kunt u uzelf even voorstellen?
"Mijn naam is Robert Ros, ik ben 33 jaren jong en woonachtig in Roosendaal. Ik ben begonnen als marketing medewerker bij Indoor Skydive Roosendaal en ben hier vervolgens doorgegroeid in de functie van marketing manager. Wegens een samenvoeging van meerdere ondernemingen, welke ook onder mijn toezicht kwamen te vallen, mag ik mijzelf nu marketing manager van de SIS Leisure Group noemen. In mijn vrije tijd ben ik ook nog wel eens op het voetbalveld te vinden, en wel bij SV Sprundel."

Wat voor soort bedrijf is SIS Leisure Group?
"SIS Leisure Group is de overkoepelende organisatie voor de ondernemingen Skidôme
Rucphen, Icekart Rucphen, Skidôme Terneuzen en Indoor Skydive Roosendaal. We zijn actief in de Leisure-branche en bieden naast de beste skischool van de Benelux ook verschillende activiteiten aan voor een leuk dagje weg; van vrijgezellenfeestjes tot kinderfeestjes en van teambuildingen in de sneeuw tot indoor skydiven met familie."

Hoe zijn jullie bij deze naam gekomen?
"De naam SIS Leisure Group is ontstaan na de samenvoeging van deze ondernemingen. SIS staat dan ook voor Skidôme Indoor Skydive Samen en/of Strategisch Intelligente Samenwerking."

Met welke kernwaarden zou je SIS Leisure Group omschrijven?
"Dat is voor ons ietwat lastig omdat we meerdere merken aanbieden. In de kern van het verhaal staan wij wel voor gastgerichtheid, een stukje fun en behulpzaam zijn richting onze gasten. Daarnaast overtreffen wij als het even kan graag verwachtingen en zijn we een ontzettend leuke en hopelijk goede werkgever voor ons personeel."

Waarom zijn jullie in eerste instantie gaan sponsoren?
"Wij zijn NAC gaan sponsoren, omdat het midden in het hart van de regio ligt en daarmee ook in het hart van het verzorgingsgebied van twee van onze drie locaties. Daarnaast ook omdat we ons zakelijk graag wilde laten zien, maar ook veel dingen aan de B2C kant hier konden doen en deze combi maakt het voor ons wel erg leuk. We hebben een goed merk wat we ook graag in Breda willen laten zien en Breda is nu eenmaal booming!"

Waarom kun je NAC aanprijzen?
"In ons geval geldt dat onze accountmanager Hans, en daarmee ook NAC, heel goed in de gaten had wat wij wilden bereiken, wat heeft geleid tot het feit dat we nu op alle aspecten zaken doen. Daarnaast word je ook een groot netwerk aangeboden en zit de Business Club gewoon goed in elkaar."

Hoelang zijn jullie al sponsor bij NAC?
"Wij zijn nu 1,5 jaar sponsor bij NAC, sinds het begin van vorig seizoen."

Heeft u nog een leuke aanbieding voor andere Business Club leden?
"Jazeker, wegens het 10-jarig jubileum van Indoor Skydive Roosendaal hebben we een heuse NAC-tivatie opgezet waar onze accountmanager Sjoukje Heijster binnenkort alles over gaat vertellen!"

Nieuwsbrief Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en mis geen updates!