Word hoofdsponsor voor één wedstrijd!
Na het enorme succes van de actie 'Hoofdsponsor voor één dag' van 2016, heeft CM besloten de actie nog een keer op te zetten. Ditmaal is de actie opgezet samen met UNICEF en komt de opbrengst van actie ten goede aan het 'Techno Girl-programma' van UNICEF, dat zich ten doel stelt technische vaardigheden bij meisjes in Zuid-Afrika te ontwikkelen. Sinds woensdag is het mogelijk om een bod uit te brengen op de speciale veilingpagina.
Eind 2016 besloot hoofsponsor CM het hoofdsponsorschap voor één dag te veilen aan de hoogste bieder in het kader van 3FM Serious Request. Bij die actie werd in totaal €17.000 opgehaald dankzij het hoogste bod van Kasparov. Vier spelers van NAC mochten de cheque in het Glazen Huis gaan overhandigen aan de DJ's. Nu mikt CM natuurlijk ook op een schitterend bedrag voor het Techno Girls-programma.
Wat biedt CM
Wat kun je bij deze veiling allemaal precies winnen? Dat is het volgende:
- De thuiswedstrijd op 29 april 2018 (NAC - Heerenveen) als hoofdsponsor met jouw bedrijfslogo op het NAC Breda wedstrijdshirt.
- 10 wedstrijdkaarten om vanuit de CM skybox de wedstrijd live te volgen.
- Lunch (10 pers.) bij CM.com voorafgaand aan de wedstrijd. Programma start om 11:45 uur.
- Borrel tijdens de rust & derde helft (10 pers.) in CM.com sky box.
- 5 parkeerplaatsen op P1 of P2.
- 50 originele NAC Breda shirts met eigen bedrijfslogo om mee naar huis te nemen.
Hoe kun je bieden?
Is jouw bedrijf geïnteresseerd om eenmalig het prachtige geel-zwarte shirt van NAC Breda te sieren? Dan is dit je kans. Via deze link kun je bieden op dit geweldige pakket! Bieden op deze veiling kan tot vrijdag 5 april 13:00 uur. Degene die op dat moment het hoogste bod heeft, is de winnaar. Voor meer informatie en de reglementen verwijzen we graag naar de veilingpagina.
Wordt uw bedrijf hoofdsponsor voor één wedstrijd? Bied mee!
21 mrt 2018
Ook een wedstrijd van NAC bijwonen?
Wil jij een keer een Avondje NAC bijwonen? Dat kan! Klik op de button hieronder en bestel je tickets.