Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen over het verlengen van je seizoenkaart. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via de Service- & Informatiedesk.

Algemene vragen

Kan ik bij de Service- & Informatie desk een seizoenkaart aanschaffen of verlengen? 
Ja, dit kan. De Service- en Informatiedesk op werkdagen geopend van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Kan ik verplaatsen naar een ander(e) stoel of vak?
Ja, dit is mogelijk. Let wel, pas na 26 juni vervalt het recht op de stoelen van mensen die niet verlengd hebben. Tot die tijd zullen de plaatsen op populaire vakken als de B-Side en Vak-G enkel vrijkomen als iemand uit het desbetreffende vak ook verplaatst is. Klik hier voor meer informatie over verplaatsen.

Tot welke leeftijd geldt de jeugdprijs?
De jeugdprijs geldt tot voor jongeren tot en met 17 jaar op de dag van aanschaf. 

Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart?
Voor het eind van de maand augustus zijn de seizoenkaarten geleverd of kunnen deze opgehaald worden bij de Service- & Informatiedesk.

Wat als ik wil verplaatsen naar een vak met een andere prijsklasse?
Indien je online kan verplaatsen, gebeurt dat voordat je moet afrekenen. Dan betaal je de prijs voor het vak waar je naartoe verplaatst. Let op! indien je het betaalscherm al hebt geopend, maar je wilt daarna toch nog verplaatsen, moet je een half uur wachten. Verplaats je tijdens de verplaatsingsdagen op 23, 24 en 25 juni dan wordt het verschil verrekend bij de Service- & Informatiedesk.

Wat als ik mijn seizoenkaart wil omzetten naar een familycard
Neem hiervoor contact op met de Service- & Informatiedesk

Kan ik nog lid worden van de Club van 1912?
In 2015 heeft een grote groep supporters zich voor 10 jaar gebonden aan NAC. De inschrijven voor de Club van 1912 is niet meer mogelijk.

Kan ik alleen verlengen via internet of ook bij de S&I desk?
Dit kan zowel online als bij de S&I-desk. De S&I-desk is vanaf maandag 18 mei weer geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Wanneer krijg ik mijn nieuwe seizoenkaart thuis binnen?
Je geeft aan of je hem wilt ophalen of thuisgestuurd wil krijgen. In ieder geval zullen we voor het einde van augustus gereed zijn. 

Kan ik een seizoenkaart aanschaffen als ik bij een andere club een clubkaart heb?
Nee, dat is niet mogelijk. Je zal deze eerst moeten opzeggen alvorens je een seizoenkaart kan nemen bij NAC.

Ik heb een seizoenkaart, maar een vriend van mij wil er ook één. Kan ik die tegelijk aanschaffen op mijn account?
Dat is mogelijk. Je moet dan wel jullie accounts koppelen via de vrienden optie.

Kan ik met mijn BredaPas ook online verlengen?
Nee, dit kan alleen bij de Service- & Informatiedesk op vertoon van je BredaPas

REGULIERE SEIZOENKAART

Vanaf wanneer kan ik een reguliere seizoenkaart aanschaffen of verlengen?
De reguliere seizoenkaarten zijn reeds in de verkoop. 

Hoe werkt de tegemoetkoming voor de gemiste wedstrijden?
Je kunt kiezen voor drie verschillende compensatiemogelijkheden: 10%, 50% of 100% compensatie. Het percentage dat je kiest wordt verrekend met de totaalprijs van je seizoenkaart. Ook kun je ervoor kiezen om NAC te steunen en niet gebruik te maken van compensatie.

Is er een mogelijkheid om mijn reguliere seizoenkaart via Incasso te betalen?
Ja, bij de reguliere seizoenkaart kun je zowel via iDeal als via incasso betalen.