Heb je een vraag aan NAC? Dan kun je uiteraard terecht bij de Service- & Informatiedesk. Voordat je contact met ons opneemt, willen we je vragen om te kijken of jouw vraag in onderstaande FAQ staat en wordt beantwoordt. 

Veelgestelde vragen

1. Wanneer start de kaartverkoop van thuis- en uitwedstrijden van NAC?

De kaartverkoop voor een wedstrijd van NAC begint in de regel ongeveer drie weken voor aanvang van de wedstrijd. De start van de verkoop wordt aangekondigd via NAC.nl, de social media-kanalen van NAC en op de wedstrijdpagina van de desbetreffende pagina. 

2. Ik kan niet inloggen met mijn account op NACtickets.nl. Wat is er aan de hand?

Waarschijnlijk heb je een dubbele account of gebruik je een andere loginnaam dan het systeem herkent. Dit is voor onze afdeling Ticketing eenvoudig op te lossen. Neem daarom snel contact op met 076 521 4500 (kies voor de optie 'Ticketing') of mail naar ticketing@nac.nl.

3. Waar kan ik parkeren bij het Rat Verlegh Stadion?

Rond het Rat Verlegh Stadion zijn verschillende parkeerplaatsen die beschikbaar zijn. Buiten wedstrijddagen om zijn P1 (aan de kant van de Stadionstraat) en P5 (bij de SVB) gratis te gebruiken. Op wedstrijddagen moet je voor P1, P2, P3 en P8 een geldig parkeerbewijs hebben. P5 is op wedstrijddagen wel voor iedereen toegankelijk. Dat geldt ook voor de parkeerplaatsen langs de weg op industrieterrein Steenakker. 

Kijk voor meer informatie op de pagina Parkeren.

4. Wat zijn de openingstijden van de Service- & Informatiedesk en de Fanshop?

De Service- & Informatiedesk is op werkdagen geopend van 9:00 tot 17:00 en de Fanshop in het Rat Verlegh Stadion is op werkdagen geopend van 13:00 tot 17:00 uur. Op wedstrijddagen zijn zowel de S&I-desk als de Fanshop geopend vanaf twee uur voor aanvang van de wedstrijd tot een half uur na afloop. 

Kijk voor meer informatie over openingstijden op de pagina Service- & Informatiedesk of openingstijden & bereikbaarheid Fanshop.

5. Ik ben mijn seizoenkaart/ClubCard kwijtgeraakt. Wat moet ik nu doen?

Als je je seizoenkaart of ClubCard bent kwijtgeraakt, kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing van NAC (via 076 521 4500 of ticketing@nac.nl). Zij kunnen dan een nieuwe voor je bestellen. Voor het bestellen van een nieuwe seizoenkaart geldt dat je €12,50 aan administratiekosten moet betalen.

Let op: als er nog geld op je seizoen-/betaalkaart stond, moet je je pas laten blokkeren via MijnNACbetaalkaart.nl. Meer informatie hierover vind je op de pagina NAC Betaalkaart

6. Ik heb al een ClubCard van een andere club. Kan ik nog een ClubCard van NAC aanvragen?

Nee, het is niet mogelijk om ClubCards van twee clubs tegelijkertijd te hebben. Als je al een ClubCard hebt van een andere club en je wil graag een ClubCard van NAC aanvragen, dan dien je eerst de ClubCard bij de andere club op te zeggen.

7. Wanneer ontvang ik de ticket voor een uitwedstrijd?

Als je een kaart hebt besteld voor een uitwedstrijd van NAC, ontvang je deze over de post. Bij uitwedstrijden werkt NAC namelijk niet met e-tickets. Heb je de kaart via NACtickets.nl besteld, dan ontvang je de ticket normaal gesproken uiterlijk op de donderdag voor de wedstrijd. Is dat niet het geval, dan kun je contact opnemen met onze afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076 521 4500.

8. Waarom kan ik geen kaarten bestellen op de vakken 'C' en 'D' terwijl er nog wel genoeg plaats is?

De vakken D1 tot en met D11 en C1 tot en met C8 zijn vakken voor de sponsoren van NAC Breda. Deze kaarten worden alleen verkocht door de afdeling Commercie aan relaties van de club. Aangezien de tickets via hetzelfde systeem worden verkocht, zijn de kaarten wel te zien tijdens het bestelproces op NACtickets.nl, maar je kunt deze kaarten dus niet bestellen via deze weg.

9. Hoe kan ik betalen voor eten en drinken in het Rat Verlegh Stadion?

Alle betalingen bij de horecacounters van NAC gebeuren met de NAC Betaalkaart. Deze betaalkaart is gratis te verkrijgen bij de servicecounters van de NAC Betaalkaart, die zowel buiten als binnen het Rat Verlegh Stadion zijn gevestigd. Als je een seizoenkaart van NAC hebt, is de betaalkaartfunctie geïntegreerd in de seizoenkaart. 

Meer informatie hierover vind je op de pagina NAC Betaalkaart

10. Kan ik telefonisch tickets reserveren?

Het is niet mogelijk om via de telefoon tickets te reserveren voor een wedstrijd van NAC Breda. De kaarten zijn heel eenvoudig aan te schaffen via NACtickets.nl of bij de Serivce- & Informatiedesk in het Rat Verlegh Stadion.

11. Ik ben iets kwijtgeraakt tijdens een wedstrijd van NAC. Waar kan ik checken of het is gevonden?

Gevonden voorwerpen die door onze stewards zijn gevonden, worden ingeleverd bij NAC. Als je iets kwijt bent geraakt tijdens een wedstrijd, kun je contact opnemen met NAC via 076 521 4500 of receptie@nac.nl. Dan kijken wij of jouw item is gevonden en zo ja, dan kun je het komen ophalen bij de Service- & Informatiedesk.

12. Ik wil graag met mijn seizoenkaart van plaats/tribune ruilen. Kan dat?

Het is niet mogelijk om tijdens het seizoen te wisselen van plek met je seizoenkaart. Dit kan alleen na afloop van het seizoen, op de daarvoor aangegeven dagen (de verplaatsingsdagen). Ook gekochte losse tickets kunnen niet worden omgewisseld met kaarten voor een andere tribune.

13. Ik wil mijn adres wijzigingen in mijn account op NACtickets.nl, maar dit lukt niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Als het niet lukt om je adres te wijzigen in je account op NACtickets.nl, dan raden we je aan een mail te sturen naar ticketing@nac.nl. Vermeld hierin je oude adres, je nieuwe adres, je klantnummer, geboortedatum en uiteraard je naam. 

Alle informatie over onze Service & Informatiedesk