NAC4Business

In deze onzekere tijden lopen ondernemers tegen veel beperkingen aan, maar er ontstaan tegelijkertijd diverse goede initiatieven voor en door ondernemers om elkaar door deze lastige tijden heen te slepen. Juist nu moet ook het krachtige zakelijke netwerk van NAC een platform zijn waarin ondernemers elkaar kunnen ondersteunen en opzoeken, om samen de strijd aan te gaan tegen alle uitdagingen die eenieder op zijn pad vindt. Samen staan we immers sterker!

Vanuit deze gedachte is het platform NAC4Business ontwikkeld. Een platform waarop businessclubleden van onze club vraag en aanbod bij elkaar kunnen brengen, met als doel verbinden, het bundelen van krachten en het gebruik kunnen maken van elkaars hulp, kennis en expertise. Hieronder vindt u zowel vraag als aanbod, waarvan wij hopen dat ook u, indien nodig, kunt profiteren.

Bent u aangesloten bij de NAC Businessclub en wil u zelf ook iets plaatsen op het platform?
Laat het ons dan weten! Dit doet u door een e-mail te sturen naar commercie@nac.nl of hieronder het contactformulier in te vullen. Wij zorgen ervoor dat uw vraag of aanbod ook hier wordt geplaatst.

Wat hebben wij dan van u nodig?
Concreet; uw vraag, of aanbod. Graag zo goed mogelijk omschreven, met daarbij ook de gegevens die nodig zijn om in contact te komen.

Waar moet u aan denken?
Alles waarmee u vanuit uw specialisme denkt iets te kunnen betekenen voor andere ondernemers. Of juist een hulpvraag vanuit een case welke speelt bij uw bedrijf.

Aangeboden: Flynth - Zekerheid creëren in onzekere tijden.

Daarom heeft Flynth Breda een pakket maatregelen samengesteld om uw bedrijf beter te wapenen tegen mindere tijden; het product Veilige Haven. Dit is een combinatie van alle benodigde en op elkaar afgestemde overeenkomsten, de juiste bedrijfsstructuur, het tegen het licht houden van werk-BV’s en het veilig stellen van activa in de juiste BV, het veilig stellen van privé vermogen, waarbij ook vooruitgekeken wordt naar de fiscaal meest gunstige overdracht daarvan (bijvoorbeeld aan opvolgers of erfgenamen).

Flynth biedt u een GRATIS inventarisatie waarbij onze specialisten ten behoeve van het product Veilige Haven grondig zullen kijken naar de bestaande dossiers binnen uw onderneming(en).

Als Flynth willen we uw bedrijf immers optimaal wapenen, ook tegen mogelijke mindere tijden. Komen wij vanuit deze inventarisatie tot de conclusie dat bepaalde overeenkomsten toe zijn aan een update en er eventueel aanvullende overeenkomsten dringend gewenst zijn, dan kunnen wij dit voor u in orde maken tegen vaste, vooraf overeengekomen, prijzen gebaseerd op scherpe tarieven.

Contactgegevens:

E-mail: breda@flynth.nl

Telefoonnummer: 088-2368110

Aangeboden: Fysiomore - Gratis kennismakingsgesprek met voedingsexpert

Heeft u ook last van de extra Corona kilo’s door het thuiswerken? Wilt u weer graag fit de zomer in?

Wij hebben nu de oplossing voor u. 

Back in Shape actie Fysiomore. 
Dit programma is speciaal bedoeld voor mensen die in korte tijd snel resultaat willen. Ben jij er hier een van? Dan is dit hét programma voor jou. 
Wat houdt het precies in:

✔ Leefstijlprogramma van 4 weken
✔ Inclusief begin- en eindmeting
✔ Optioneel gebruik maken van de SLIMdiet producten
✔ Wekelijkse begeleiding door voedingscoach
✔ – 4 tot 7 kg is niet ongebruikelijk
✔ Programma kan zonder fitness abonnement

Mogelijkheid tot vergoeding via uw zorgverzekeraar  

Voor alle NAC business leden nu tijdelijk een gratis kennismakingsgesprek.

Aangeboden: Arendse Health Club/Imotivate - Intro Pack Personal Training

Wil je op een laagdrempelige manier kennismaken met personal training bij Imotivate? Maak dan gebruik van ons Intro Pack. Deze kennismaking bestaat uit twee sessies en kost je slechts € 25,-.

Sessie 1: 30 minuten
Tijdens deze sessie maak je kennis met je personal trainer en onze werkwijze. Je krijgt inzicht in hoe een eventueel stappenplan eruit ziet. Natuurlijk is er tijdens dit gesprek ook ruimte voor vragen.
Je hebt hier geen sportkleding voor nodig.

Sessie 2: 60 minuten
Tijdens sessie 2 van ons Intro Pack ervaar je hoe personal training er in de praktijk aan toegaat. Je krijgt één-op-één training van een gecertificeerde personal trainer en na afloop is er ruimte voor vragen.

Het Intro Pack is volledig vrijblijvend. Na afloop is het aan jou om te bepalen of je doorgaat met personal training.

Aanmelden via: www.imotivate.nl/intropack

Aangeboden: Schipper Accountants - een gratis frisse inhoudelijke blik op uw financiële en fiscale positie

Na een prima verlopen verhuisjaar naar het mooie Breda zijn we helemaal gesetteld in ons kantoor aan de Rat Verleghstraat en klaar voor de toekomst. Klaar om samen met andere ondernemers de uitdagingen van deze tijd aan te kunnen gaan. We begeven ons immers in een andere wereld dan we gewend waren. Het ondernemerschap wordt in deze tijden extra op de proef gesteld. Hoe fijn is het dan om de ideeën en de samenhangende bedrijfsvoering die bij u als ondernemer opkomen in deze (tijdelijk?!) veranderende omstandigheden voor te kunnen leggen aan een onafhankelijke adviseur? Wij bieden het aan, een gratis en eerlijk adviesgesprek met één van onze accountants, fiscalisten of klantadviseurs.

Wie zijn wij?

Ondernemers werken elke dag met passie, visie en ambities in hun bedrijf. Bij Schipper Accountants streven we ernaar dat ondernemers dit met vertrouwen kunnen doen. Vertrouwen in zichzelf, in het team en in het bedrijf. En in ons, als persoonlijke accountant en adviseur. We staan als sparringpartner, adviseur en vertrouwenspersoon naast de ondernemer. We ontzorgen, ondersteunen en bieden een bron van inzicht. Schipper onderscheidt zich door haar nuchtere mentaliteit, vooruitstrevende vakmensen en torenhoge betrokkenheid. Vanuit een full-service aanpak heeft Schipper aandacht voor alle aspecten van het ondernemerschap, zowel zakelijk als privé. We bouwen met onze klanten aan een duurzame relatie en een succesvolle toekomst. Zo krijgen zij de ruimte om zich te richten op wat zij het liefste doen: ondernemen.

Maron Gosens                  Marco Hofma                   Swen Middendorp

Schipper Accountants
Rat Verleghstraat3
076 – 30 36 500
www.schipperaccountants.nl
info@schipperaccountants.nl

Aangeboden: Baker Tilly (Netherlands) N.V. - Gratis video-gesprek over online samenwerken

Hoe ziet u de toekomst voor uw organisatie gedurende én na de coronacrisis? Is bijvoorbeeld thuiswerken een blijvertje in uw organisatie?
Volgens onderzoek van Intermediair wil 49% van de medewerkers blijvend gebruik maken van de mogelijkheid om thuis te werken. Mogelijk is voor uw organisatie ook het moment aangebroken om een pas op de plaats te maken en te evalueren hoe de organisatie er nu voor staat. Dit betekent terugkijken hoe de afgelopen tijd is verlopen, maar zeker ook door te bezien welke positieve aspecten hiervan behouden of versterkt kunnen worden. Want, willen we na deze crisis zo snel mogelijk terug naar hoe het was? Of grijpen we dit aan om echt tot een nieuwe, verbeterde situatie te komen? Baker Tilly bespreekt de mogelijkheden met u om uw wensen en die van uw medewerkers in kaart te brengen en bespreekbaar te maken.

Bent u geïnteresseerd? Dan komen wij graag met u in contact . Esther Koeman (E.Koeman@bakertilly.nl) , Carin Welters (C.Welters@bakertilly.nl) en Barry Damen(b.damen@Bakertilly.nl)  helpen u graag verder op weg.

Website: www.bakertilly.nl

Aangeboden: Fotografie Margret Tielemans - Gratis en vrijblijvend advies over de foto's op uw website

Heeft u een website maar bent u nog niet helemaal tevreden? Zijn er foto's die beter kunnen? Laat mij dan gratis en vrijblijvend over uw schouder meekijken naar de foto's op uw website. 

Mijn foto's kunnen uw website beter maken. U wilt toch ook dat uw website de juiste snaar raakt? Samen kunnen we in gesprek over wat u wilt uitstralen met uw website, wat krachtig in beeld moet komen en welke foto's u mist.

Met een kritische blik kijk en denk ik met u mee. 

Waarom een ander naar uw website laten kijken?

- Als eigenaar van een website bent u (te) betrokken en kan goedbedoelde kritiek verkeerd vallen
- Iemand op afstand kan mogelijk objectiever naar uw website kijken
- Verbeterpunten worden sneller opgemerkt

Meer weten?

Kijk op mijn website om mijn stijl van foto's te ontdekken en kennis met me te maken: https://www.margrettielemans.nl
of neem contact met me op
E-mailadres: info@margrettielemans.nl
Telefoon: 06-41453804

Aangeboden: IQ Select - Levert de beste vrachtwagenchauffeurs voor uw bedrijf

IQ Select is al jaren één van de grootste spelers van Nederland, als het gaat om de bemiddeling van vrachtwagenchauffeurs naar een nieuwe baan.

Bent u vanuit uw (transport)bedrijf op zoek naar goede C en/of CE chauffeurs voor tijdelijk, of vast werk, neem dan eens contact op met IQ Select. We bespreken met u de wensen en criteria die u stelt aan een nieuwe vrachtwagenchauffeur en dan gaan we graag voor u op zoek. Of het nu gaat om de bevoorrading van een supermarkt, horecadistributie, distributie van stukgoed, of rijden met een vuilniswagen, of betonmixer; IQ Select beschikt altijd over een groot en uniek aanbod van vrachtwagenchauffeurs die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging.

IQ Select bestaat nu bijna 5 jaar en heeft 4 vestigingen door heel Nederland. Onze vestiging in Breda is gevestigd in het NAC Stadion en inmiddels hebben we al veel kandidaten in de regio geholpen aan een nieuwe vaste baan. Bent u dus op zoek naar een vrachtwagenchauffeur voor uw bedrijf, neem dan zeker eens contact op met onze vestiging in Breda.

Telefoonnummer: 076-303 77 77
E-mailadres: breda@iqselect.nl
Website: www.iqselect.nl

Aangeboden: Office Centre - Tips voor een veilige werkomgeving

De nieuwe anderhalve meter-economie zal ook gevolgen hebben voor de inrichting van alle werkplekken in Nederland. Bij Office Centre weten we wat ondernemers nodig hebben, daarom zijn wij er ook in de nieuwe situatie voor ondernemend Nederland.

Of dit aan huis is, op kantoor of onderweg, wij hebben voor iedere situatie een gepaste oplossing. Laat je inspireren op officecentre.nl/anderhalf-meter-specialist of adviseren door de specialisten in een van onze 39 vestigingen. 

Office Centre heeft naast een ruim assortiment aan traditionele kantoorartiekelen en elektronica ook alles in huis voor een goede hygiëne, denk hierbij aan plexisglasschermen en desinfecterende middelen maar ook kunnen wij zorgen voor bewegwijzering en afzetlint.

Meer weten? Kijk dan op officecentre.nl of neem contact op met de vestiging bij jou in de buurt.

Aangeboden: Ceka Nederland - Vrijblijvend advies, hoe te werken in “het nieuwe normaal”

In deze uitdagende periode staat Ceka Nederland,  gespecialiseerd in kantoor- en projectinrichting, graag voor u klaar. Voor gratis advies, ontwerp en eventuele begeleiding naar onze nieuwe ‘anderhalve meter-samenleving’ in uw werkomgeving.

Wie zijn we?
Ceka Nederland is een creatieve partner voor interieurprojecten, gespecialiseerd in de markten: bedrijven, de zorg en het onderwijs. Met onze eigen interieurontwerpsters leveren we projecten turn-key op, van ontwerp tot realisatie.
Sinds april 2020 zijn wij verhuisd naar een nieuw pand in Oosterhout N.B. Hier laten wij aspecten zien van het werken in “het nieuwe normaal”. Uiteraard bent u welkom in onze nieuwe showroom!

Waarom doen we wat we doen?
Vol passie doen we wat we doen. Wij hebben een fantastisch mooi vak. Samen met onze relaties creëren we de mooiste interieurs. Een inspirerend interieur is namelijk het visitekaartje van het bedrijf. Zowel naar uw eigen medewerkers, als naar uw relaties.

Ceka Nederland staat voor eerlijkheid, creativiteit, nuchterheid en transparantie.

“speciaal in creativiteit, krachtig door eenvoud!”

Interesse om eens vrijblijvend met elkaar te sparren? Neem contact met ons op!

Bart Salewicz
06-18996644
Bart@cekanederland.nl
www.cekanederland.nl

Aangeboden: JM Corporate Finance - Gratis aanmelding op de matchmakers lijst

JM Corporate Finance de matchmaker; samen sterk!

Veel geplande koop- en verkooptrajecten zijn door de corona crisis tijdelijk “on hold” gezet. Hoewel een aantal investeerders op dit moment wellicht hun knopen tellen, is nog steeds een groot aantal partijen geïnteresseerd in nieuwe proposities. Zij beschikken nog steeds over voldoende kapitaal, kennis en een (internationaal) netwerk. Naar verwachting zal het koopmomentum voor deze partijen in de zomer liggen, omdat er dan iets meer zicht op het verloop van de crisis zal zijn. Wilt u als ondernemer uw bedrijf op korte termijn (gedeeltelijk) verkopen, financieel versterken, heeft u een cash probleem of bent u op zoek naar een passende match? Neem dan contact op met de adviseurs van JM Corporate Finance. Zij helpen u graag verder.

JM Corporate Finance B.V.
Jan van Wijngaarden, partner                  
jvw@jmpartners.nl                                                                  
06 - 53 229 496                                       

Bart Koreman, senior adviseur
bk@jmpartners.nl
06 - 55 718 515

Website: www.jmpartners.nl
E-mailadres: info@jmpartners.nl 

Aangeboden: Zuyderleven - Vrijblijvend gesprek/advies

In deze bijzondere tijden is er veel onduidelijkheid en onzekerheid, zowel voor u zakelijk als privé.

Hoe zorgt u ervoor dat alle kosten worden betaald, wat gebeurt er als uw bedrijf (nog) langer gesloten moet blijven? Wie gaat er u helpen? Wat gaat er met uw personeel gebeuren? Is investeren nu verstandig? Wat voor consequenties heeft de Corona-crisis op mijn pensioen? Zo maar enkele voorbeelden waarover zeker nu veel onzekerheid heerst.

In al deze wirwar van nieuws, mogelijkheden, maatregelen en andere zaken heeft u behoefte aan overzicht en duidelijkheid. Weet dat Zuyderleven u kunt helpen met bijna al uw financiële zaken.

Wat bieden wij u?
Om te beginnen een luisterend oor en een persoonlijk adviseur. Een van onze 50 specialisten kijkt graag samen met u mee naar uw situatie en wensen en problemen. We volgen hierbij alle ontwikkelingen en mogelijkheden op de voet om zo samen deze crisis te kunnen overwinnen. Wellicht kunnen financieringen geoptimaliseerd worden, de lasten voor de verzekeringen omlaag, uw hypotheek anders structureren of zelfs het gehele bedrijf. Dit doen wij gelukkig al dagelijks voor vele consumenten en bedrijven, maar wij houden graag tijd vrij voor u als trouwe partner van NAC. Zeker in deze tijd is het belangrijk om samen te strijden naar succes en een positieve toekomst! We komen graag met u in contact voor een vrijblijvend gesprek.

Zuyderleven, dan weet je het zeker!

Website: www.zuyderleven.nl

Aangeboden: Wijnkoperij La Persistance - Tot 30% korting op wijnen voor businessclubleden

Wijnkoperij La Persistance levert al bijna 25 jaar wijn aan verschillende horeca in Breda en de rest van Nederland. Momenteel willen wij van de gelegenheid gebruik maken om andere ondernemers te ondersteunen en te verblijden met een mooie aanbieding. Wij hebben een mooie selectie aan diverse kwaliteitswijnen gemaakt met kortingen tot 30%!

Assortiment:


De prijzen zijn per fles incl. btw. Bestellen kan per doos van 6 flessen. Aanbieding is geldig t/m 31 mei.

U kunt uw bestelling plaatsen via info@lapersistance.nl o.v.v. ‘BusinessClub Aanbieding’.
Vergeet niet in het bericht duidelijk uw bedrijfsgegevens en adres te vermelden.

La Persistance komt de bestelling persoonlijk bij u afleveren!

Zorg goed voor jezelf en voor elkaar komende tijd!
Hartelijk dank voor uw bestelling en geniet van de wijn!

Minervum 7374 / 4817ZH Breda / 076-5430036 / www.lapersistance.nl

Aangeboden: TARGET Group - Wij hechten waarde aan goede hygiëne. U toch ook?

Nu en straks is het de gewoonste zaak van de wereld om voor uw gasten/klanten bij iedere ingang of ruimte een mogelijkheid te bieden om de handen te desinfecteren. Het is de oplossing om te laten zien dat u betrokken bent met de gezondheid van uw gasten/klanten en uw medewerkers.

Onze HandHygiëne Display is uitermate geschikt voor openbare ruimtes, winkels, cafés, restaurants, kantoren, hotels en wachtkamers en is tevens uw visitekaart. Collega sponsoren ontvangen nu 10% korting. Meerdere collega sponsoren zijn u inmiddels al voor gegaan.

Wilt u ook een gepersonaliseerde HandHygiëne Display voor uw bedrijf neem dan contact met ons op via: 06 144 846 83 of info@target-grp.com

Website: www.target-grp.com

Aangeboden: MAIN Energie - Gratis kennismaking op locatie

Door onze persoonlijke benadering geven wij energie een gezicht. Bij ons krijgt u uw eigen energiespecialist, die samen met u de energiebehoeftes en wensen van uw onderneming doorneemt en u op basis hiervan een voorstel op maat geeft.

Ik, Marco Joosen van MAIN Energie, bied mij graag aan om via een gratis kennismaking (op 1,5 meter afstand uiteraard) op je locatie samen te kijken waar er besparingsmogelijkheden zijn op energiegebied binnen uw bedrijf. Dat is uiteraard voor elk bedrijf weer anders. Daarnaast liggen de energietarieven van zowel gas als elektriciteit op dit moment op een erg laag punt sinds lange tijd. Dus ideaal om dit ook eens vrijblijvend na te laten kijken.

Neem vrijblijvend contact op met
Marco Joosen 06-3196 1462

MAIN Energie...Dé energiepartner van zakelijk Nederland
Bij NAC Breda zorgen voor een mooi verlicht veld en heerlijk koud bier!

Aangeboden: Hoppenbrouwers Techniek - Efficiënt omgaan met onderhoud

Staat jouw bedrijfspand momenteel (deels) leeg? Dat is uiteraard heel vervelend, maar het biedt ook kansen. Tijd voor onderhoud! En wij willen je daarbij helpen.

Is jouw pand toe aan onderhoud of herstelwerkzaamheden? Of wordt het misschien tijd om oude TL verlichting te vervangen voor duurzame LED verlichting? We denken graag mee over de mogelijkheden en zorgen ervoor dat er zo weinig mogelijk hinder wordt ervaren door bijvoorbeeld tijdelijke elektriciteitsafsluiting.

Hoppenbrouwers Techniek is de technische dienstverlener die van A tot Z ontzorgt. Iets meer dan 100 jaar geleden als éénmanszaak begonnen in Udenhout. Nu ontwerpt, installeert en onderhoudt Hoppenbrouwers in heel Nederland elektrotechnische en werktuigbouwkundige installaties voor bedrijfsleven, industrie, zorginstellingen, scholen en particulieren.

Meer informatie? Vanaf onze vestiging in Breda helpen we je graag!
Niels Helmink (projectleider - 06-22414733)
Wesley Bleijenberg (vestigingsleider - 06-41827542)

Website: www.hoppenbrouwerstechniek.nl

Aangeboden: Ricoh West-Brabant - Analyse van uw printomgeving voor kostenbesparingen en vrijblijvende scan en rapportage voor het digitaliseren van uw documentstromen.

Ricoh levert oplossingen en producten waarmee het leven van onze klanten mooier en beter wordt. Daarnaast nemen wij onze verantwoordelijkheid voor een duurzamere maatschappij. We blijven werken aan nieuwe, innovatieve oplossingen waarmee we onze klanten waarde en inspiratie bieden.

In de snel veranderde wereld waarin wij ons bevinden, vinden wij het belangrijk om waarde toe te voegen aan mensen en ondernemingen. Sneller informatie verwerken, altijd en overal toegang tot je documenten en beter samenwerken. Optimalisatie van uw printapparatuur en printovereenkomst of juist het meer aandacht geven aan het digitaliseren van uw documentstromen en grip krijgen op uw werkprocessen.

Juist in deze tijd willen wij ook transparantie bieden en waarde toevoegen aan onze relaties. Daarom  denken wij graag met u mee voor:  

  • Een analyse van uw huidige printomgeving om kostenbesparingen inzichtelijk te maken
  • Een vrijblijvende scan van uw huidige werkprocessen en uitgebreide rapportage voor het digitaliseren van uw documentstromen.

Bij interesse neem dan contact op met Alexander van den Eeden via 06-25643159 of via alexander@ricoh-bz.nl.

Voor meer informatie kijk ook op www.ricoh-bz.nl

Aangeboden: GIG & Animate the world - Talkshow Imagineers Live: Business as UNusual

In deze tijden staat alles onder druk, iedereen voelt het en merkt het. Naast dat gezonheid het meest belangrijk is, zoeken we ook naar oplossingen in de nieuwe realiteit. Hoe moeten we daar als bedrijf mee omgaan? Wat kan wel? Hoe zorg ik dat ik mezelf weer positief laat denken en kansen kan zien? Vanuit City of Imagineers, een initiatief van Bredase ondernemers waaronder GIG en Animate the World bieden we ondernemers uit Breda en ver daarbuiten graag een helpende hand. 

Dat doen we met een talkshow die te bekijken en beluisteren is via een livestream. In deze livestream worden relevante onderwerpen belicht door in gesprek te gaan met diverse ondernemers met een creatieve visie. Zo praten we ondernemers graag bij over wat de kansen en mogelijkheden zijn op het gebied van 'online,' geven Imagineers tips & tricks over communiceren in corona tijden en bespreken we belevingen aangepast op de corona maatregelen. In 45 minuten schijnen we licht op ondernemen tijdens de corona crisis. 

Volgende week vrijdag, 24 april 2020, zal deze speciale livestream, genaamd "Imagineers Live: Business as UNusual," plaatsvinden. Om 14:00 begint de talkshow, dus daarna kun je prima aansluiten aan de online vrijmibo.

Mochten er vragen zijn dan kunnen deze uiteraard live gesteld worden via de Q&A momenten. 

Wil je de livestream volgen? Dan kun je aanmelden via www.imagineerslive.nl

Aangeboden: Keukenwarenhuis.nl - Gratis keuken advies en gratis upgrade van gas naar inductie

Keukenwarenhuis.nl komt met een revolutionaire doorbraak in de B2B Keuken markt! Wij leveren nu 1000 verschillende Duitse A-merk keukens, in iedere maat en opstelling, direct uit voorraad!

Om jullie als mede ondernemer nu extra te steunen bieden wij nu gratis Keuken Advies, en ook nog eens een gratis upgrade van gas naar een Inductie kookplaat! Dit allemaal op een veilige manier in de 1,5 meter economie!

De keukens zijn leverbaar met of zonder apparatuur, direct af te nemen, maar ook 6 maanden te reserveren, waarbij de keuken op afroep staat, en wij just in time op het werk kunnen leveren!

Hoe doen we dat? Keukenwarenhuis.nl heeft vele ‘voetbalvelden’ vol met diverse maten en soorten kasten. Deze kasten worden samengesteld tot uw gewenste keuken. Van fluweelzachte soft white tot kaderkeukens tot mat zwarte keukens en hoogglans gelakte keukens, we hebben het allemaal. Uiteraard kunnen ook het aanrechtblad en de apparatuur worden meegeleverd.

Interesse of B2B prijs aanvragen? Neem contact op met onze B2B accountmanager: Robbert-Jan Bult 
robbertjanbult@keukenwarenhuis.nl
0649344237

KLIK HIER EN DOWNLOAD HET VOORRAAD E-BOOK MET BRUTO CONSUMENTENPRIJZEN

 

 

Aangeboden: Wout Monseurs - Gratis adviesgesprek om kantooromgeving corona-proof te maken

Van een traditionele kantoorvakhandel is Wout Monseurs geëvalueerd naar een moderne facilitaire dienstverlener die alles levert wat u in uw hedendaagse kantooromgeving nodig heeft. Wij zijn totaalleverancier maar wel met ieder onze eigen specialisaties. Wout Monseurs wilt voor Zuidwest Nederland het aanspreekpunt zijn op het gebied van projectinrichting, document oplossingen en facilitaire producten.

Wij bieden u een gratis adviesgesprek aan waarin we bespreken hoe u uw kantooromgeving corona-proof kunt maken.

Ons projectteam kan een ruimtestudie van uw kantoor maken waarbij rekening gehouden wordt met de 1,5 meter richtlijn. Daarnaast kunnen we u adviseren over de toepassing van hygiënische materialen en transparante bureauschermen. Omdat de meeste kantoren nu grotendeels leeg staan is het nu de tijd om na te denken over het micro-bacteriologisch reinigen van uw bureaustoelen en het professioneel wegwerken van uw bekabeling.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met r.monseurs@woutmonseurs.nl

Website: www.woutmonseurs.nl

Aangeboden: Kenneth Smit - Gratis online training

Telefonische in contact blijven met bestaande klanten en in contact komen met nieuwe klanten is en blijft cruciaal. Zeker ook in deze tijd.

Hoe doe je dat nu op een vriendelijke wijze ondanks, dat het water mogelijk tot de lippen begint te komen. Hoe maak je een afspraak voor een online gesprek? Hoe wek je de interesse en hoe ga je om met verzet? Tijdens een 2 uur durende online training krijg je praktische vaardigheden en tips aangereikt. Groepsgrootte beperkt tot maximaal 5 deelnemers. Deelname; gratis!

De volgende dagen en tijden wordt een online training verzorgd:
Donderdag 23 april om 14.00 uur
Vrijdag 24 april om 13.00 uur
Donderdag 30 april om 14.00 uur.

Stuur een mail naar j.vanbeek@kennethsmit.nl voor meer informatie of om in te schrijven

 

Aangeboden: Raffel - Twee maanden gratis videobellen

Nu we allemaal massaal vanuit huis werken is het lastig om persoonlijk contact te houden met collega’s, klanten en leveranciers. Bij Raffel, dé internet en telefonie provider uit Breda, hebben we daarom ons telefonieplatform Pulse uitgebreid met de mogelijkheid om te videobellen en videovergaderen!

Ook wij willen de ondernemers uit Breda en omstreken graag helpen in deze rare en moeilijke tijd! We stellen ons videoplatform Pulse Meet daarom 2 maanden gratis beschikbaar voor ondernemers uit Breda en omstreken.

De voordelen van Pulse Meet:
- Je kunt videobellen en videovergaderen zonder software te installeren
- Het is op ieder apparaat te gebruiken: PC, laptop, Mac en mobiel
- Je kunt videobellen en vergaderen met een onbeperkt aantal deelnemers
- Pulse Meet is door ons in-huis ontwikkeld en draait op ons eigen netwerk, veilig in Nederland en helemaal conform de AVG.
- Je krijgt persoonlijke ondersteuning van onze eigen helpdesk.

Heb je interesse? Kijk op onze site voor meer info over videobellen!
Of neem contact op via info@raffel.nl of telefonisch: 076-8200110

Neem ook eens een kijkje op: https://www.raffel.nl/vergaderen-op-afstand

Aangeboden: The Decoration Factory - Maatwerk op speciaal timmerwerk & korting op transport met bestelwagen

The Decoration Factory is producent en leverancier van alle mogelijke denkbare decors en attributen. The Decoration Factory is gebaseerd op een schat aan ervaring op het gebied van decorbouw, decoratie-schilderwerk, rekwisietenbouw, interieurbouw en horecaprojecten. Ons moto is niet voor niets: “U VRAAGT, WIJ MAKEN”.

Door de coronacrisis staan de zaken momenteel stil en dat zal de komende periode ook zo blijven: geen feesten en partijen, geen bruiloften, evenementen, productpresentaties, beurzen, Koningsdag en ga zo maar door.

The Decoration Factory heeft een timmerplaats waar nog wel gewerkt kan worden. Mocht u dus iets nodig hebben in de vorm van bijvoorbeeld steigerhouten banken en/of tafels voor in de tuin of een ander houten object dan kunnen we deze voor u maken. Hetzelfde geldt voor decoratief of strak schilderwerk. 

Tevens staat onze mooie bestelwagen met strak witte meubelbak met laadklep helemaal stil. Hiermee zouden we bedrijven kunnen helpen met het transporteren van goederen en verhuizingen. Normaal gesproken vragen we €0,75 per gereden kilometer maar in deze tijden bieden we deze dienst graag aan voor €0,50 per kilometer.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met thedecorationfactory@hetnet.nl

Website: www.thedecorationfactory.nl

Aangeboden: Kunstveiling.nl - Gratis taxaties voor kunst en design

Al langer de wens om op te ruimen en te weten wat dat kunstwerk of design object nu waard is? Maak dan gebruik van onze gratis taxatieservice. En mocht je het dan vervolgens willen verkopen? Dan kan dat ook via Kunstveiling. Allemaal vanuit huis. 

TAXATIES 
Wanneer je de waarde van een kunstwerk of design object wilt weten, kan je gebruik maken van onze gratis taxatieservice welke volledig online werkt. Onze gespecialiseerde veilingmeesters zullen het werk beoordelen en je laten weten wat de waarde van het werk is en wat een reëel openingsbod zal zijn bij een mogelijke verkoop. Meer informatie vind je hier. Onze expertise ligt in klassieke, moderne en hedendaagse kunst en design.

VEILEN 
Via Kunstveiling worden maandelijks 3000+ kunst- en designobjecten van erkende kunstenaars geveild. Maak een gratis account aan en plaats het item vanuit huis in de veiling voor een openingsbod. Bij een hoogste bod worden de gegevens van de koper gecommuniceerd en handel je rechtstreeks met de koper de transactie af. De kosten hiervan zijn slechts 5,- euro per verkocht item. 

GROTE (BEDRIJFS)COLLECTIES
Naast ons open veilingplatform, bieden wij een ontzamelservice voor bedrijven en private verzamelaars. Zo nemen wij de zorg en het tijdrovende werk van ontzamelen voor je uit handen en betalen maandelijks de opbrengst uit. Indien je meerdere kunstwerken of bv. Design meubels, lampen etc hebt om te verkopen, neem dan contact met ons op! 

Website: www.kunstveiling.nl

Aangeboden: Business Apps – Win een gratis app om in de corona tijd te communiceren met je personeel!

Als al het fysiek contact wegvalt, zoals nu, worden we genoodzaakt gebruik te maken van de kracht van online communicatiemiddelen. Blijf juist nu optimaal in contact met je medewerkers en ontdek de toegevoegde waarde van een app voor jouw organisatie.

  • Deel nieuws, protocollen, video’s en foto’s met elkaar
  • Stuur berichten naar iedereen, specifieke groepen of een individu
  • Trek de aandacht voor belangrijk of last-minute nieuws met pushberichten
  • Stimuleer de vitaliteit met tips, recepten, challenges, oefeningen en meer..

Wil je meer informatie of een gratis test app aanvragen? Bezoek dan onze website: www.businessapps.nl

Wil jij een gratis app voor jouw organisatie winnen? Stuur dan een mail naar marketing@concapps.nl en vertel ons welke communicatieproblemen jij ervaart. Iedere maand kiezen wij uit alle inzendingen een winnaar!

Website: www.businessapps.nl

Aangeboden: eRocket - Gratis Google vindbaarheid scan

eRocket biedt een gratis Google vindbaarheid scan aan om sterker voor de dag te komen. Door deze scan kan je zelf aanpassingen op je website doorvoeren om zo beter gevonden te worden.

Je ontvangt een rapport met hierin punten voor je website en een stappenplan waarmee je zelf aan de slag kan. Dit rapport is gebaseerd op onze online marketing strategie: Multi Funnel Marketing. Deze strategie combineert alle onderdelen zoals social media marketing, online adverteren en zoekmachine optimalisatie (SEO). Al deze punten kunnen vanuit huis achter een computer of laptop worden gedaan.

Vraag hier je gratis scan aan: https://erocket.nl/contact

Erik Hermeler // eRocket
erik@erocket.nl
076 782 05 60
Website: https://erocket.nl

Aangeboden: MARK Advocaten - Kosteloos en vrijblijvend eerste gesprek

Bij MARK Advocaten krijg je wat je vraagt, maar ook wat je nodig hebt. Natuurlijk is dat een passende oplossing en juridisch werk van hoge kwaliteit. Alleen vinden wij dat een vanzelfsprekende en minimale voorwaarde voor de geleverde diensten.

Wij weten dat we je nog meer helpen met een helder antwoord zonder onnodige juridische teksten. Want dan begrijpt iedereen waar het over gaat. Zo helpen we onze cliënten nog beter bij het verwezenlijken van hun doelstellingen. Ziedaar onze werkwijze: een persoonlijke benadering, een professionele aanpak, geen formele taal, geen dikdoenerij, gewoon MARK Advocaten.

MARK Advocaten kan behulpzaam zijn door bij ingewikkelde juridische vraagstukken snel tot de kern te komen. Jan van Gool biedt dit voorjaar en deze zomer aan om kosteloos en vrijblijvend met je in gesprek te gaan voor een eerste verkenning van juridische mogelijkheden die je hebt om met je onderneming door deze crisisperiode te geraken.

Website: www.markadvocaten.nl

Aangeboden: INTERNOVA Professional Lighting – Geheel vrijblijvend lichtadvies op maat? INTERNOVA Professional Lighting helpt u graag!

INTERNOVA Professional Lighting denkt graag met u mee over de verlichting binnen uw bedrijf, dit doen wij al sinds 1996. Wij geloven dat licht de kracht heeft om een ruimte te doen transformeren. Ons standpunt is niet voor niets it all starts with light!

Door een breed aanbod aan verschillende zelf geproduceerde armaturen voor diverse branches zoals bijvoorbeeld de retail, horeca of supermarkten & onze nauwe samenwerking met Philips & Osram kan INTERNOVA voor elk bedrijf de juiste lichtoplossing bieden.

In deze periode van het Covid-19 virus is iedere dag onzeker. Een moeilijke tijd als deze biedt voor u als ondernemer wellicht ook enkele kansen. INTERNOVA denkt graag met u mee en biedt u een vrijblijvend lichtadvies op maat. Dit houdt het volgende in:

  • Een van onze lichtadviseurs of partners plant met u een videogesprek in óf komt bij u langs (volgens richtlijnen RIVM).
  • Uw ruimte wordt door een van onze lichtspecialisten ingetekend in het speciaal daarvoor ingerichte lichtprogramma.
  • Een van onze lichtadviseurs bekijkt hierna met u of de oplossing aansluit bij uw vraag.

Op zowel de korte als de lange termijn biedt de verlichting van INTERNOVA veel voordelen. Energiezuinige ledverlichting zorgt voor aanspraak op de EIA (Energie Investeringsaftrek). Door deze regeling krijgt u een deel van de investering terug én verbruikt u op de lange termijn minder energie.

Veel tevreden klanten uit diverse branches zijn de samenwerking met INTERNOVA en onze partners aangegaan. Wij komen daarom graag met u in contact om samen te bekijken of wij ook iets voor u kunnen betekenen.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.internova.nl of door telefonisch contact op te nemen door te bellen naar 076-5205566.

Aangeboden: Claassen, Moolenbeek & Partners - Gratis liquiditeitsprognose

Bij Claassen, Moolenbeek & Partners kunnen wij ons voorstellen dat veel ondernemers de behoefte hebben om een goed inzicht te krijgen in hun liquiditeitspositie voor de komende maanden. Daarom bieden wij een gratis liquiditeitsprognose voor de resterende periode van het jaar.

Indien naar aanleiding van deze prognose behoefte is aan een aanvullende financiering, kunnen wij daarbij ook ondersteunen. Claassen, Moolenbeek & Partners heeft veel contacten bij contacten bij banken, lease- en factoringmaatschappijen, crowdfunders, fintechbedrijven en informal investors. Bovendien weten we waar bij beoordelingen op gelet wordt door de diverse partijen, zodat we daar bij het uitwerken van een aanvraag al rekening mee kan houden. 

Indien er behoefte is aan ondersteuning ten aanzien van de andere diensten die wij leveren, zijn we uiteraard ook graag bereid om daar in mee te denken.

Onze volledige dienstverlening bestaat uit: 

  • Strategisch advies
  • Het opstellen en implementeren van ondernemersplannen
  • Het voorbereiden en begeleiden van financieringsaanvragen en liquiditeitsplanningen
  • De begeleiding bij aan- en verkoop van bedrijven
  • Managementondersteuning

Bekijk de website of neem direct contact op met Roeland Verbeet voor meer informatie.

E-mailadres: roeland.verbeet@cmenp.nl
Telefoonnummer: 076 200 38 25
Website: https://www.cmenp.nl/breda 

Aangeboden: BeleefBreda - Online Quizzen tegen gereduceerd tarief

Stil zitten? Daar doen wij niet aan! Tijdens onze wekelijkse online vergadering hebben wij onze koppen bij elkaar gestoken en proberen wij er toch nog wat van te maken. Hoe? Nou, door onze Quarantaine Quizzen aan te bieden! Veilig, online en hartstikke gezellig!

Nodig je collega's, vrienden of familie (online) uit, log in op je computer, pak een koud drankje en laat je verrassen door onze quizmaster die jullie gedurende 2 uur zal begeleiden met de online activiteit! Kies je voor Ik hou van Holland, De slimste mens of speel je liever Jongens tegen de meisjes? Al onze  10 Quarantaine Quizzen staan nu online op ons website: www.beleefbreda.nl/quarantaine-quizzen

De kosten zijn normaal gesproken €12,50 per persoon met minimaal 10 personen per Quiz. Speciaal voor  medesponsoren van NAC kunnen wij deze Quizzen voor €10,- per persoon aanbieden met minimaal 10 personen per Quiz.

Mocht je het binnen zitten nu echt zat zijn en wil je er even tussenuit? Dan is het mogelijk om lekker te gaan varen of kanoën! Natuurlijk doen wij dit enkel met de strenge voorwaarden die het R.I.V.M. ons verplicht. Wij werken daarom met andere tijden en instructies om het voor iedereen zo veilig mogelijk te houden! Wil je meer informatie over het boeken van een bootje of kano? Mail dan naar info@beleefbreda.nl of check onze website of social media. Wij zijn ook nog steeds bereikbaar via ons telefoonnummer: 076-5205957

We hopen dat deze ongezellige en onzekere tijd voor een ieder heel snel over zal zijn. Zodat we de stad weer onveilig kunnen maken en gaan doen wat we het liefste doen: gezelligheid verzorgen!

Blijf alert, hou je aan de speciale maatregelen en stay safe. Samen staan we sterk!

Website: www.beleefbreda.nl

Thomassen Gifts - We Stay Strong armbandjes: Lever een bijdrage aan de bestrijding van Corona

Drie Bredanaars, waaronder Lieke van Poppel van Thomassen Gifts, introduceerden begin april een armbandje om een bijdrage te leveren aan de strijd tegen het coronavirus. Het blauwe armbandje bevat de tekst ‘#StayStrong’ en draagt hiermee een belangrijke boodschap uit: “De strijd tegen corona winnen we alleen als we het samen doen.” Het armbandje is te koop via www.westaystrong.nl en kost vijf euro per stuk. Hiervan gaat 3,50 euro direct naar het Rode Kruis, de rest wordt gebruikt voor productie en verzending van de armbandjes.

Voorlichting en een hulplijn voor ouderen
Het Rode Kruis zet zich al vanaf het begin van de uitbraak in voor de bestrijding van het coronavirus. In Nederland en wereldwijd. Zo geven ze voorlichting en hebben ze een hulplijn geopend voor kwetsbare mensen. Mensen die behoefte hebben aan een luisterend oor, advies of extra hulp omdat ze in quarantaine of thuisisolatie zitten. Het Rode Kruis biedt ook ondersteuning aan GGD’s en ziekenhuizen en verzamelt centraal beschermingsmiddelen en medische hulpmiddelen in.

Levert u ook een bijdrage aan de bestrijding van het coronavirus? Bestel dan uw bandje op www.westaystrong.nl

Aangeboden: KPMG - Vrijblijvende en kosteloze interactieve sessie

COVID-19 brengt binnen het ondernemersklimaat behoorlijk wat teweeg - KPMG stelt dan ook haar kennis beschikbaar om ondernemers in deze periode te helpen op het gebied van crisismanagement.

In een vrijblijvende en kosteloze interactieve sessie zal uw support vraag centraal worden gezet. Vanuit deze support vraag denken wij graag mee naar praktische oplossingen, onder andere ten aanzien van het vrijmaken van cash, opstellen van cashflow- en liquiditeitsprognoses en vragen rondom overheidsmaatregelen. Uiteraard zijn andere vragen ook welkom.

Bent u geïnteresseerd? Dan komen wij graag met u in contact – Dennis Eerhart (Eerhart.Dennis@kpmg.nl) en Steven Moes (Moes.Steven@kpmg.nl)

Website: www.kpmg.nl

Aangeboden: Crossminds - Vrijblijvende en kosteloze intake

Het Coronavirus houdt huis en heeft een grote impact op iedereen. Het totale (bedrijfs)leven is ontwricht. En het lijkt erop dat dit nog wel eventjes gaat duren. Wat betekent dit voor jouw organisatie?

Nu, morgen, volgende week, volgende maand?

Wij, van Crossminds, kunnen jou helpen. Wij zijn specialist in het optimaliseren van bedrijfsprestaties en turnaround management. Ook nu. Zeker nu! Is er intern meer hulp nodig tijdens deze crisis? Wij loodsen bedrijven erdoorheen en helpen het toekomstbestedig te maken.

Wij ondersteunen bij het analyseren van jouw specifieke situatie en het indien nodig bijstellen van de strategie, het opstellen van liquiditeitsprognoses en het aanvragen van aanvullende (overbruggings-) financiering. Wij hebben met onze collega’s van DRV Accountants & Adviseurs een coronacrisisteam opgezet waardoor wij de ins en outs kennen van de landelijke en lokale ondersteuningsmaatregelen. Ook wanneer u kiest voor maatregelen als het afstoten van bedrijfsonderdelen of de verkoop van uw onderneming staan wij u bij met een team met jarenlange ervaring en kennis van de regionale markt.

Om elkaar door deze moeilijke tijd te helpen bieden we graag vrijblijvend en kosteloos een telefonische intake aan.

Bel of mail met Pieter Poortvliet (06-29339302 / pieterpoortvliet@crossminds.nl), Marco Goovers (06-21686383 / marcogoovers@crossminds.nl) of Jeroen Elst (06-12833098 / jeroenelst@crossminds.nl).

Meer info? Kijk op www.crossminds.nl.

Aangeboden: VDK Sneltransport – Transportdiensten tegen gereduceerd tarief

Tijdens deze lastige periode waarin we ons momenteel verkeren staan we u als medesponsor graag bij. Daarom bieden wij onze (transport) diensten tegen een gereduceerd tarief aan.

Wij zien dat onze medesponsoren over prachtige bedrijven beschikken en daarom lijkt het ons een mooie uitdaging om met onze bussen/vrachtwagens iedereen een hart onder de riem te steken en voor een mooie kortingsprijs onze ritten dan ook uit te voeren.

Bij interesse kunt u contact met ons opnemen via info@vdksneltransport.nl of telefonisch via +31 (0)6 11 83 80 37

Aangeboden: De Kort Catering - Logistiek personeel, transportmiddelen, calamiteiten/overwerk maaltijden en een compleet ingerichte productiekeuken

De horeca branche wordt hard geraakt door het Corona virus. In deze onzekere tijden begrijpen wij dat de meeste mensen niet bezig zijn met het plannen van feesten en evenementen. Nu gewoon omdat het niet kan en mag en onze gezondheid en die van u en uw dierbaren vele malen belangrijker is.

De Kort Catering heeft door de gevolgen van het Corona virus een logistiek personeelsoverschot. Daarom willen wij graag andere bedrijven helpen die een logistiek personeelstekort hebben. Wij bieden deze medewerkers aan, eventueel met bakwagen of Foodtruck als transportmiddel, tegen een gereduceerd tarief. Zo kunnen wij ons personeel aan het werk houden, en kunnen we andere bedrijven helpen die het personeel nodig hebben.

De Kort Catering verzorgd ook calamiteiten of overwerkmaaltijden (ontbijt, lunch en diner) voor bedrijven die dat in deze tijd goed kunnen gebruiken. Deze kunnen wij per persoon (eventueel warm) aanleveren.

Tevens hebben we ook de beschikking over een compleet ingerichte productiekeuken inclusief alle benodigde apparatuur om grote volumes te draaien. Kent u iemand die deze goed kan gebruiken in deze onzekere tijden, om bijvoorbeeld voor verpleegtehuizen of goede doelen te koken, dan zouden wij daar graag mee in contact komen. Want alleen samen komen we door deze onzekere tijden heen.

Bent u geïnteresseerd of kent u iemand die interesse heeft dan kunt u contact opnemen via onderstaande gegevens:

De Kort Catering B.V.
Marcel de Kort | Joost Broeders
06-22244026 | 06-53349401
marcel@dekortcatering.nl | joost@dekortcatering.nl

Website: https://dekortcatering.nl

Aangeboden: InBreda Media - Gratis advertentie op Instagram en Facebook

InBreda biedt tien sponsoren een gratis advertentie aan in hun stories op Instagram en Facebook. Daarmee bereikt u gegarandeerd 6000-7000 mensen in de regio op Bredaa's grootste online platform.

InBreda Media is Bredaas'grootste online platform op social media met 56.000 betrokken Facebook-volgers en 32.000 Instagram-volgers. Een sterke en hechte Breda-minded community.

Sinds twee jaar is InBreda Mediapartner van NAC Breda en ondersteunt het de Bredase horeca, Breda Marketing en de gemeente met marketingvraagstukken en social media in het bijzonder. Met een maandelijks bereik van ruim 1 miljoen heeft het al veel MKB-bedrijven, maar ook landelijke organisaties als H&M en Pathé in de regio kunnen ondersteunen.

Om hiervoor in aanmerking te komen kunt u contact opnemen met redactie@inbreda.net

Aangeboden: Welkom Energie - Energierekening de eerste 6 maanden voor €10,- per maand

In deze moeilijke tijd willen we graag een steentje bijdragen en een aantal ZZP’ers in Almere en Breda ondersteunen. Dat doen we door de rekening te verlagen voor 6 maanden naar 10 euro per maand.

Als u van deze regeling gebruik wilt maken vragen we u om een overeenkomst voor 3 jaar af te sluiten. Daarmee wordt ons gebaar omgezet in loyaliteit. We nemen een financieel risico en daar mag wat tegenover staan. De overeenkomst voor 3 jaar is buitengewoon scherp en aangezien de prijzen historisch laag staan is het een goede deal.

Waarom 10 euro per maand? We willen wel graag dat je elke maand ziet dat er een energierekening is. We hopen daarmee dat je blijft werken aan het moment dat de rekening weer omhoog gaat en de achterstand moet worden ingelopen.

Aanmelden
Aanmelden voor deze deal is exclusief voor ZZP’ers die een beschikking van Bijzondere Bijstand hebben aangevraagd. Kijk hier voor meer informatie.

Website: https://welkom-energie.nl/

Aangeboden: BAHM-Holland – Helpt ondernemers door het samenbrengen van elkaars personeel. Deel van de opbrengst komt ten goede van NAC!

BAHM-Holland BV is een NEN-4400, SFT en VCU gecertificeerd bemiddelingsbureau voor personeel in sectoren zoals; administratie, productie, installatietechniek, elektrotechniek, scheepsbouw –en vaart, etc.

Waar iedere ondernemer te maken heeft met de huidige crisis van het Corona-virus willen wij als BAHM-Holland BV een steentje bijdragen voor de ondernemers en NAC Breda. Deze tijd breng veel onzekerheid voor u als ondernemer en uw personeel maar ook voor NAC Breda. Is er voldoende liquiditeit, kan ik mijn personeel nog aanhouden, is er nog genoeg werk, zorgt ons kabinet voor tijdige en voldoende financiële ondersteuning, wat is de situatie van mijn debiteuren en crediteuren en zo nog meer.

Wat doet BAHM-Holland BV en wat kunnen wij voor u betekenen:

Binnen het gehele NAC netwerk zijn er bedrijven welke nog steeds een personeelstekort hebben maar ook bedrijven welke personeelsoverschot hebben i.v.m. bijvoorbeeld uitgestelde werkzaamheden.

BAHM-Holland BV wil deze bedrijven graag samenbrengen om elkaars personeel tijdelijk aan elkaar beschikbaar te stellen.

Ondernemingen kunnen hun vraag en aanbod van personeel bij ons aangeven waarna wij als bemiddelaar zullen fungeren tussen beide ondernemingen. Als bemiddelaar kunnen wij u administratief, contractueel en eventueel juridisch bijstaan echter zal de overeenkomst uiteindelijk tussen de ondernemingen worden gesloten.

Voor deze rol vragen wij een administratieve bijdrage van €125,- per vraag en/of aanbod. Aangezien u en wij als businesspartner NAC Breda een warm hart toedragen en onze club een goede financiële toekomst wensen, maken wij per administratieve bijdrage totaal €50,- over naar NAC in de vorm van sponsoring o.v.v. “Sponsors NAC Breda Business bemiddeling”.

Hierdoor draagt iedere deelnemer bij aan de gezonde financiële toekomst van onze mooie club. Want in deze onzekere tijd kan ook NAC Breda een extra steuntje in de rug gebruiken!

Bent u geïnteresseerd en wilt u weten wat voor u de mogelijkheden zijn neem dan contact met ons op via onderstaande gegevens:

BAHM-Holland BV
René Poppelaars
T.         +31 (0) 88 – 003 99 00
M.        bemiddeling@bahm-holland.nl
Website: https://www.bahm-holland.nl/

Aangeboden: vdS creatie - Blijf zichtbaar, ook in tijden van crisis

vdS creatie denkt creatief mee in communicatie uitingen, ook in de anderhalvemeter economie. Voor bedrijfsruimte, werkplek, horecazaak, winkelpand, praktijkruimte, zorg- of culturele instelling. We bieden nu een vrijblijvend advies, hanteren een aantrekkelijk tarief en langere betalingstermijn. Een ontwerp in eigen huisstijl is mogelijk en het leveren van signing materiaal en drukwerk is ook mogelijk.

Ook voor online kanalen bieden wij creatieve oplossingen:

  • Social media banners (advertentie, vacature, product of dienst)
  • Online folders en magazines
  • Infographics, illustraties en visuals
  • PowerPoint presentaties
  • Nieuwsbrieven en mailings
  • Websites
  • Etc.

Wil je opvallende communicatie uitingen met een sterke boodschap die blijft hangen> vdS creactie lost dit voor je op!

Neem vrijblijvend contact op via: 076 – 565 88 62 |  info@vdscreatie.nl
Website: www.vdscreatie.nl

Aangeboden: Gotcha – Promovideo van uw bedrijf tegen een zeer gunstig tarief

Promoot uw product of dienst met een promovideo van Gotcha

Uw bedrijf of product verdient alle aandacht! Uiteraard wilt u graag laten zien wat uw bedrijf doet of welk mooi, nieuw product u heeft. De beste manier om dat te laten zien is een goede promovideo.

Wij gaan met u brainstormen over de inhoud, de boodschap die over moet komen en de doelgroep die u wilt bereiken. Daarna schrijven wij een beknopt script, gaan filmen en verzorgen de editing. Maar we gaan nog verder. Op verzoek maken we een lange en een korte uitvoering en maken uw promovideo geschikt voor broadcast of YouTube. Uw promovideo is bij ons in goede handen.

Vanwege de Corona-crisis willen we dit aan mede-sponsoren graag aanbieden vanaf €295,00 in plaats van €495,00 exclusief btw. Een mooie korting en juist nu is de tijd om alvast na te denken over de promotie van uw bedrijf. Wij helpen daar graag bij!

Neem voor meer informatie contact op met Coen (coen@gotcha.nl) of Harry (harry@gotcha.nl)

Website: https://www.gotcha.nl/

Aangeboden: 216 meer dan cijfers – Ondersteuning bij een mogelijke NOW aanvraag

In deze onzekere tijden zijn wij graag bereid om ondernemers te ondersteunen m.b.t. de aanvragen en onderbouwingen voor de noodsteunmaatregelen van de overheid. Wij bieden onder andere ondersteuning aan op het gebied van De Tijdelijke noodmaatregel overbrugging voor behoud van werkgelegenheid (NOW).

Bedrijven die gedurende drie maanden ten minste 20 procent omzetverlies hebben, kunnen vanaf 1 maart een tegemoetkoming van maximaal 90 procent van de loonsom krijgen naar rato van de omzetdaling. Bij een omzetverlies van 100 procent is dat 90 procent, bij bijvoorbeeld 50 procent omzetverlies wordt dat dan 45 procent van de totale loonsom. Voorwaarde is dat de werkgevers hun medewerkers hun reguliere salaris blijven doorbetalen en dat bedrijven tijdens de periode dat er subsidie wordt ontvangen geen aanvraag doen voor ontslag om bedrijfseconomische redenen. In de regeling spelen twee variabelen een grote rol: de omzet en de loonsom.

216 ondersteunt u graag bij een mogelijke NOW aanvraag. Voor vragen over de regeling en/of ondersteuning bij de aanvraag kunt u contact opnemen met:

E-mail: goksu.huseyin@216.nl
Telefoon: 088-9955234
Website: https://www.216.nl/

Aangeboden: QNP - Kosteloos advies omtrent thuiswerken en een kosteloze Quick Scan voor besparingen op ICT & Telecom kosten

Veel ondernemers worden geraakt door de gevolgen van het Corona virus. De gevolgen zijn direct of indirect merkbaar en mensen worden geacht creatief en snel te kunnen schakelen.

QNP draagt graag haar steentje bij en denkt daarom graag mee met de ondernemer middels twee gratis adviezen;

  • Een vrijblijvend adviesgesprek aangaande de mogelijkheden omtrent thuiswerken;
  • Een vrijblijvende Quick Scan van ICT & Telecom gerelateerde kosten om besparingen inzichtelijk te maken.

Beide kunnen uiteraard tijdens één (online) gesprek besproken worden.

Is uw interesse gewekt? Neem contact met ons op via MSnip@QNP.nl, 076-5975000 of kijk eens op onze website

Website: https://www.qnp.nl/

Aangeboden: CM.com - 5 tools van het CM.com platform om direct gratis te gebruiken

Onze missie is om het leven gemakkelijker, veiliger en mooier te maken. Daarom zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om mensen met elkaar in contact te brengen.

CM.com biedt deze verbinding via messaging kanalen, een customer data platform, interactieve voice oplossingen en Europa's meest innovatieve betaalmethoden. Ongeacht het kanaal of toestel.

In tijden waarin zaken online gaan en interactie afhankelijk is van mobiele communicatie, kun je rekenen op de CM.com Together Suite.

Voor deze diensten hebben wij ons Help Center gevuld, extra handleidingen geschreven en instructievideo's opgenomen. Zo willen we zo veel mogelijk bedrijven zo snel mogelijk op weg helpen.

Daarnaast kan elk bedrijf tot 1 juli deze diensten kosteloos gebruiken. Meld je aan vóór 30 april om gebruik te maken van dit aanbod. Je zit nergens aan vast, want aan het einde van de gratis periode bepaal je zelf of je doorgaat of stopt.

De 5 tools:
1. Mobile Order; bestellen, betalen en afhalen
2. WhatsApp for Business
3. Customer contact tool
4. Digitaal ondertekenen van documenten
5. Mobiele landingpagina's voor SMS

Website: https://www.cm.com/nl-nl/

Aangeboden: FlexxNext – Per 8 ingekochte gewerkte uren gaat €2,- naar een speciaal fonds

FlexxNext is de partner op het gebied van personeelsvraagstukken. Door te werken in een internationale omgeving, zorgt ervoor dat FlexxNext de juiste oplossing is. Een flexibele en hardwerkende organisatie die klaar staat voor haar medewerkers en partners.

FlexxNext biedt aan om per 8 ingekochte uren, door mede-sponsors, €2,- te doneren aan een speciaal fonds waarvan de gelden ten goede komen aan getroffen sponsoren en/of Bredanaars. Denk hierbij aan:

  • Seizoenkaarten volgend seizoen
  • Bedankje aan verzorgend personeel (wedstrijd uitnodiging inclusief eten en drinken)

Website: https://flexxnext.eu/

Aangeboden: Thexton Armstrong - Kosteloze analyse

MAAK JE BEDRIJF CORONA-PROOF MET THEXTON ARMSTRONG  

Veel MKB ondernemers worden geraakt door de maatregelen rond het Corona virus. Direct of indirect merk je de gevolgen van het stilvallen van de economie. Het is bovendien onduidelijk hoe lang de maatregelen nog aanhouden.

Hoe gaat jouw bedrijf deze periode overleven? De plannen voor 2020 en verder kunnen de ijskast in, of misschien zelfs in de prullenbak. De onzekerheid is groot, hoe kunnen we op korte termijn zorgen dat jouw onderneming deze crisis goed doorstaat? Waar moeten we allemaal aan denken?

Voor MKB ondernemers die op korte termijn hun bedrijf “Corona-proof” willen maken, hebben de partners van Thexton Armstrong al hun ervaring en kennis gebundeld en een speciale korte termijn aanpak ontwikkeld.

Tijdens een intakegesprek (online) kijken we samen naar de huidige situatie. Waar maak jij je de meeste zorgen om? Na deze gratis analyse doen we je een voorstel om samen aan de slag te gaan.

Neem vrijblijvend contact op met Joris van Unen via Joris.van.unen@tamkb.nl 

Website: https://www.thextonarmstrong.nl/corona/

Aangeboden: Credion West Brabant – gratis “Financiering Check” op haalbaarheid van een financieringsaanvraag

Veel Nederlandse MKB ondernemingen worden hard getroffen door de noodzakelijke maatregelen om het Corona virus te beteugelen. De maatregelen kunnen bij veel bedrijven leiden tot liquiditeitskrapte en beperking in hun ambities. Credion staat u bij in deze tijd.

“Credion adviseurs zijn de specialisten om in crisistijd uw financiering succesvol te realiseren”.

Heeft u advies of hulp nodig? Nu GRATIS de corona Financiering Check op de haalbaarheid van uw financieringsaanvraag. Wij staan u graag bij als uw financieringsspecialist.

Bedrijfs- en vastgoedfinancieringen.

Door deze kennis, toegang tot ruim 90 (alternatieve) financiers en onze expertise in het realiseren van de meest optimale financieringsoplossing, zijn wij in staat ondernemer ook in deze surrealistische situatie bij te staan.

Wij staan voor: realisatiekracht, groot inlevingsvermogen, deskundigheid, consistentie en accuratesse

Liquiditeitsoplossingen

Door de overheid zijn tal van regelingen afgekondigd. Er zijn daarnaast ook een aantal oplossingen waaraan Credion u kan helpen om door deze bijzondere tijd heen te komen. Zo heeft Credion inmiddels met verschillende banken en financiers specifieke afspraken en processen afgestemd voor het versneld verkrijgen van uitbreidingsfinanciering.

Gratis Financiering Check

Wilt u weten waar voor u de kansen liggen? Vraag gratis de Financiering Check aan! Na deze check weet u wat uw mogelijkheden zijn en waar uw kansen liggen.

Ik help u graag verder.

Bas de Nijs | bdenijs@credion.nl | 06 52 34 10 79

Website: https://www.credion.nl/westbrabant-regiobreda

Aangeboden: ViaJou Werving & Selectie – Noodgedwongen afscheid nemen van een collega? ViaJou helpt!

ViaJou werving & selectie staat in de regio bekend om het maken van de beste verbindingen.

Normaliter werkt men met ViaJou samen omdat de business érg goed gaat én zij daardoor nieuw personeel nodig hebben.

In deze tijd willen wij het nu eens van de andere kant belichten:

Moet u, door de Coronacrisis, noodgedwongen afscheid nemen van een werknemer? Breng hem of haar dan met ViaJou in contact. Wij gaan graag het gesprek met deze persoon aan en actief op zoek naar een nieuwe, passende baan!

Mocht u willen sparren over personeelsaangelegenheden in het algemeen? Bel of mail ons dan gerust. Wij zullen objectief uw situatie bekijken en met u meedenken.

Website: https://www.viajou.nl/

Aangeboden: Blue Legal adviseurs | advocaten – Gratis eerste adviesgesprek

'The show must go on!' Juist nu is het belangrijk om verder te kijken, om voor te sorteren op de betere tijden die er zeker weer gaan komen. Nuchter, zakelijk, positief. Dat vereist goede en duidelijk afspraken, ook over de minder leuke dingen als betalingsregelingen, herstructurering en inkrimping.

Onze specialisten weten daar alles van en helpen daar graag bij; ook in deze tijd geldt dat Denken in Oplossingen iedereen verder brengt. Onze tarieven stemmen we, zoals altijd trouwens, duidelijk van tevoren af en relateren we aan uw belang. Dagelijks zetten we de voor u belangrijke zaken op een rijtje, zie https://blue-legal.nl/content/corona-2020. Waarom zelf googlen en tijd verliezen? Aarzel niet en bel NU! Het eerste gesprek rekenen we nooit, dus ook nu niet.

Website: https://www.blue-legal.nl/

Aangeboden: Kenneth Smit - Gratis Webinar: Adviezen om toenemende stress te voorkomen.

5 tips om deze onzekere periode door te komen zodat wij niet hoeven te worstelen met de toenemende stress en burn-out gerelateerde klachten!

Jacco van Beek, trainer bij Kenneth Smit en Stress/burn-out coach en één van onze leden van de businessclub neemt je mee met de 12 fases van gezondheid naar burn-out en je krijgt adviezen en tips om die toenemende stress te voorkomen. Voorkomen is beter dan genezen! Gebruik makend van Zoom word je online geïnformeerd hierover. Deelname is gratis en het is niet noodzakelijk een licentie van Zoom in je bezit te hebben.

Het is een interactieve sessie voor de duur van ongeveer 30 minuten. Als je hieraan deel wilt nemen kunt u een e-mail sturen naar j.vanbeek@kennethsmit.com

Er worden groepssessies en individuele sessies gepland. De eerste groepssessie staat gepland op dinsdag 14 april om 14.00 uur en om 15.00 uur. Vrijdag 17 april staan nog 2 sessies gepland om 11.00 uur en om 14.00 uur. Planning van de individuele sessies graag in overleg.

Website: https://www.kennethsmit.com/

Aangeboden: De Zaak Breda - Gratis telefonische helpdesk: Rondje van de Zaak Breda

De Zaak Breda (onderdeel van Rijppaert & Peeters Advocaten) biedt u een gratis telefonische helpdesk aan. Heeft u dus juridische vraagstukken waar u tijdens de Coronacrisis graag advies over wilt ontvangen? Dan biedt het telefonische vragenuur wellicht een uitkomst.

Wekelijks stellen wij een vast spreekmoment ter beschikking waarin u geheel vrijblijvend en kosteloos kunt bellen voor gericht advies. Uiteraard bekijken we uw vraagstuk nauwkeurig zodat we u kunnen koppelen aan de juiste advocaat. Met 16 advocaten zit er altijd een advocaat tussen die gespecialiseerd is in uw vraagstuk.

Iedere dinsdag en donderdag tussen 14.00 en 16.00 uur kunt u telefonisch contact opnemen met Dick Schreuder via
06 53 804 096

Website: https://dezaakbreda.nl/

Aangeboden: Rijppaert & Peeters Advocaten - Gratis juridisch advies met betrekking tot het Coronavirus in de vorm van Vlogs en Blogs

Bij Rijppaert & Peeters Advocaten werken wij nauw samen met onze cliënten om tot realistische en praktische oplossingen te komen voor juridische vraagstukken.

Daarvoor hebben wij specialisten in huis die hun kennis op het gebied van ondernemingsrecht, arbeidsrecht en vastgoedrecht bundelen om u persoonlijk bij te staan.

Het coronavirus blijft zich in een rap tempo verspreiden. Voor heel de wereld heeft het ingrijpende gevolgen. Zo ook voor u als ondernemer. Door de onzekerheid heersen er veel vragen. Op deze speciaal voor u aangemaakte pagina kunt u blogs lezen waarin per rechtsgebied in wordt gegaan op de belangrijkste (juridische) vragen rondom dit thema.

Onze advocaten maken ook (thuiswerk-)video’s waarin antwoord wordt gegeven op belangrijke vragen op het gebied van Arbeidsrecht in relatie tot de coronacrisis. Daarnaast zijn er maar liefst ruim zestig korte video’s op bijna alle rechtsgebieden. Direct antwoord op al uw ondernemersvragen!

Alle vlogs kijkt u op YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC0svZKWyvAV5goEZs31bF4A Als u zich kosteloos abonneert, dan mis u nooit meer een vlog. Verder zijn alle blogs en vlogs ook gepubliceerd op de website https://www.rijppaert-peeters.nl/corona-covid-19.

Aangeboden: Issue Magazine - Gratis exposure op society pagina's

Tijdens deze onzekere tijden zetten we graag andere ondernemers in de spotlight! Juist nu is de zichtbaarheid meer dan ooit belangrijk.

Via onze social media platforms met een groot bereik bieden wij graag ruimte op onze society pagina's aan leuke initiatieven en omdenk-acties. Dit om de lokale ondernemer te steunen!

Mocht je een leuke actie hebben die het delen waard is, laat het ons dan weten door een e-mail inclusief een foto op hoge resolutie met een ludieke of hartverwarmende actie te sturen naar info@issuemagazine.nl

Alle maatregelen van het RIVM in acht nemende zijn we bezig met de productie van het komende Issue Magazine. We volgen alle berichtgeving nauwlettend, hierdoor hebben we besloten om de verschijningsdatum te verplaatsen naar medio mei. We houden jullie op de hoogte.

Wees voorzichtig op jezelf en elkaar.

Website: https://www.issuemagazine.nl/

Aangeboden: Urban Heroes - Gratis Quick Scan (SEO)

Wij zijn Urban Heroes en vanuit het hart van Breda & Middelburg ontwerpen en realiseren wij de website die bij uw bedrijf past, want ieder bedrijf is uniek.

Naast het ontwikkelen van websites en webshops bieden wij ook oplossingen aan op het gebied van online marketing en social media. Wij helpen u graag aan een goede online zichtbaarheid en daarbij zijn persoonlijke begeleiding en kwaliteit voor ons ook erg belangrijk.

Op dit moment bieden wij bedrijven een gratis Quick Scan aan. Dat wil zeggen, een rapport waarin het bedrijven kunnen zien hoe de website op dit moment gevonden wordt via Google (SEO) en wat de vindbaarheid is in het algemeen. Juist in deze tijd merken wij dat veel bedrijven tijd hebben voor het verbeteren of aanpassen van de teksten op de website. Met een Quick Scan kan ieder bedrijf zien waar hij verbeteringen in de tekst of op de site kan aanbrengen. Als extra gratis service nemen we het rapport ook nog telefonisch door zodat de klant daarna zelf aan de slag kan met verbeteringen.

Mocht je vragen hebben of meer willen weten over de Quick Scan, neem dan contact op met

Remko Nugteren
Urban Heroes Breda
remko@urban-heroes.nl
06-1509 7482

Website: https://urban-heroes.nl/

Aangeboden: Black Swan Project - Gratis livestream, 3 keer per week

Een ‘Black Swan’ is een onvoorspelbare en afwijkende gebeurtenis die mogelijk ernstige gevolgen heeft. Black Swans worden gekenmerkt door hun extreme zeldzaamheid en hun grote impact.

Black Swan Project is er voor de ondernemer die het lastig vindt om de plotselinge veranderingen het hoofd te bieden, stress ervaart en bezig is met ad hoc problemen op te lossen in plaats van te focussen op de toekomst.

Black Swan Project biedt kosteloos livestreams aan voor ondernemers. Van maandag 16 maart t/m minimaal 28 april bieden zij drie keer per week een live-uitzending aan. Iedere maandag, woensdag en vrijdag kun je om 20.00 uur deelnemen om meer te weten te komen over hoe je als ondernemer kunt handelen in onzekere en onvoorspelbare tijden.

Aanmelden kan via deze link

Website: https://www2.thrive.eu/black-swan-project 

vraag of aanbod voor dit platform?