Meldpunt Supporterszaken
NAC ziet graag dat supporters zich op hun gemak voelen bij uit- en thuiswedstrijden van de club. NAC spant zich daarom in om elke uit- en thuiswedstrijd zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Na elke wedstrijd stroomt de info-mailbox vaak vol met reacties op zaken die beter kunnen. Om deze supporters sneller te kunnen bedienen komt er daarom nu een apart meldpunt.
Via het Meldpunt Supporterszaken kunnen supporters via een kort formulier hun tips, verbeterpunten en mogelijk ongenoegen (desgewenst anoniem) kenbaar maken over gebeurtenissen en/of personen in en rond het stadion. Supporters kunnen bij dit meldpunt hun zegje doen om punten in en rondom wedstrijden te verbeteren. Irriteer je je dus ergens aan tijdens een wedstrijd en voel je je om wat voor reden ook niet op je plek, laat het NAC dan weten. Heb je iets op of aan te merken over het ontvangst, de rijen bij de kassa’s of wil je melding maken van wangedrag op de tribunes? Gebruik dan onderstaand formulier.
Uiteindelijk willen we dat iedereen een positieve wedstrijdervaring heeft. Op basis van het delen van ieders ervaringen krijgt NAC meldingen inzichtelijk en kan waar nodig vroegtijdig actie worden ondernomen. Meldingen kunnen worden gedaan via onderstaand formulier. NAC registreert de melding en stuurt een bevestiging via de e-mail.